Tuesday, January 12, 2010

Laluan Hantu???



Photo-photo di atas telah di forward ke email aku..persoalan yg aku nak tanye korang sebenarnye..betul ke sign board kat atas nie menunjukkan tempat tu adalah laluan hantu..sebabnye aku first time jumpe sugnboard nie kat tengah2 bandar KL di Bukit Bintang..memula aku pun pelik gak ngan signboard nie..xkan tgh2 bandar letak signboard laluan hantu..bile aku tnye ngan  se7en, die kate org saje2 conteng..yang aku nak tnye ialah..signboard nie sebenarnye bermaksud ape? kalo ade sape2 tahu tolong komen di bawah nie yek...

4 comments:

  1. signbord tu maksudnya dilarang berhenti

    original dia cuma ada pangkah .

    tapi mungkin ada yang tambah menantang putih tu .

    ReplyDelete
  2. Menakotkan..katner nih..mcm photoshop
    hantu tu mcm monster dlm pacman jee

    ReplyDelete
  3. erh utla psal..mase kat BB pun sye jmpe signboard nie jugak..tp, xterpikir lak nak amik gmbr...nextime kalo pg, kena amik gmbr sb tu

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!