Tuesday, July 27, 2010

Aku Tak Tahu

Arghh..otak aku blur lah..itu dah beli, ini dah beli...semua persiapan tengah di buat..nak jahit baju, nak booking homestay, siapkan barang hantaran..tempah itu ini...semuanya dalam proses..tapi dalam otak aku nie still nak or tak nak...Aku tak tahu nak buat keputusan macam mana..tapi semua persiapan tu sedang dibuat oleh family...

Tiap-tiap hari aku fikir, fikir dan asyik fikir je...Kenapa bila aku dah betul-betul yakin dengan keputusan aku, ada je perkara yang melanda..ada jek sesuatu yang membuatkan aku hilang semangat dan keyakinan untuk teruskan semua nie...Siapa yang dapat jamin keputusan aku tu akan membahagiakan hidup aku..kadang-kadang aku terfikir sampai bila harus berteka teki dengan hidup sendiri?Kan bagus kalau kita boleh nampak apa yang ada pada masa depan untuk kita, tak payah nak susah-susah berfikir akibat yang akan kita tanggung jika buat sesuatu keputusan...


Aku sekali lagi BUNTU! Berada dalam permainan hidup nie..membuat aku hilang semua keyakinan..membuatkan aku lemah...Haruskah aku terus melangkah dengan apa yang ada sekarang nie? Atau membuat satu keputusan drastik yang akan mengubah seluruh kehidupan aku.......? AKU TAK TAHU!

contengan tambahan: tambah tolak ada lagi 3 bulan untuk melangkah ke alam seterusnya tapi aku masih belum berhenti berfikir....

2 comments:

  1. erm
    ni macam situasi yang lazim untuk setiap orang yang perlu buat keputusan

    well aku harap ko buat keputusan yang terbaek untuk diri ko ye cik puan

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!