Wednesday, July 7, 2010

Pesta Floria Putrajaya 2010

Ye! Acara yang amat-amat dinantikan oleh aku...
macam tahun-tahun yang lalu, tahun nie Pesta Floria Putrajaya muncul lagi dengan tema tahun ni Keindahan Tropika..Macam lagu Francisca Peter pula...Tropika...tropikaa...hahahah..
FLORIA 2010 akan mempertontonkan koleksi terbesar Heliconia (Bunga Sepit Udang) yang pernah ditunjukkan di Malaysia dalam suasana taman.

 Tarikh : 10-18 Julai 2010
Tempat : Persisiran Tasik, Presint 2, Putrajaya
Waktu : Isnin - Khamis : 9.00 am - 10.00 am
 Jumaat - Ahad : 9.00 am - 12.00 am (tengah malam)

MASUK PERCUMA!

Korang pergi lah..yang mana-mana belum pernah pergi tu...Best tau..last year aku pun pergi..
tengok ini aku last year pasal Pesta Floria Putrajaya
KLIK SINI

6 comments:

  1. kalau masuk percuma boleh la pegi.hehe

    ReplyDelete
  2. akak pergi je ni? hana teringin juga nak g. mesti cantik kan.huhu

    ReplyDelete
  3. hazzy: yup..PERCUMA!!!
    Anne : pergi InsyaAllah..dekat je ngan umah akak..

    ReplyDelete
  4. ahaks
    org promo gath gb
    akak promo floria
    heeee

    ReplyDelete
  5. sonoknyer nak tengok munger.. ehehe

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!