Monday, July 26, 2010

Doraemon, Please!!!!

Doraemon, 
tolong pinjam aku kapal masa yang kau sorok dalam laci tu..
aku nak balik ke zaman 10 tahun yang lalu..
Masa umur aku 14 tahun..
aku nak buang sesuatu..
sebab sesuatu tu buat aku terseksa sampai sekarang...
Kalau 10 tahun dulu aku tak jumpa sesuatu tu, mesti aku tak rasa macam nie..
Aku rasa menyesal lak terjumpa sesuatu 10 tahun dulu, 
pastu biarkan ia menghantui hidup aku..
tolonglah doraemon..
pleaseee...!!!
I beg you!!!


contengan tambahan: kurang ajar ko doraemon..dah lah tak nak tolong, jelir-jelir kat aku..ko memang sukalah tengok aku menderita seumur hidup aku kan, Doraemon.

8 comments:

  1. menagis air mata darah pun...doraemon tu tkkan dtg..huhuhu..

    yg dh berlalu biarkan berlalu (^_^)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DEMAM CEKODOK

    ReplyDelete
  2. padang ke depan, memang nampak benda tu la seumur hidup..huuhuh...kesian kat diri sendiri

    ReplyDelete
  3. akak pon nak pinjam doremon awak lah..akak nak balik ke tahun 2008 bulan julai...akak nak elak sesuatu yang menyebabkan akak merana..uwaaaaaaaaaaaaaaaaa......pinjam doremon...ade no phone die tak? huhu

    ReplyDelete
  4. cik aidacomei : saye pun tgh cari no dia jugak nie kak..uhuhuh

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    Berusaha dengan apa yang ada pada masa sekarang bagi mencari keredhaan dan kebahagiaan dari Allah S.W.T,untuk masa kini dan akan datang.

    Berserah sepenuh hati pada Allah, Dia Maha mengetahui sesuatu...

    ReplyDelete
  6. Ahmad Zaki : thanks for the advice...

    ReplyDelete
  7. "nak mintak tolong doraemon gak la..nak pinjam ngan dia pintu suka hati...senang nak g umah cik ming-ming..ahaks!..

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!