Tuesday, July 13, 2010

Tahniah!Memang Anak Abah.

Dengan ini aku nak mengucapkan tahniah berbanyak-banyak tahniah dekat adik aku yang bernama Nur Aina Farisha..sebab dia memang anak abah yang sejati...Cayalah..dalam 7 orang adik beradik, kakak -kakak and abang-abang ko tu tak de sorang pun macam Abah... Semuanya hampeh..tangan kayu..tak kreativ dan tak berjiwa seni..Statement ni lebih ditujukan untuk aku lah...ahahhhaha


Lukisan yang dilukis oleh seorang budak sekolah rendah darjah empat (ye ke darjah 4???Lupa lah..) yang sangat poyo dan degil....
Cantik kan???? Aku pun tak boleh lukis macam ni..nak lukis orang lidi pun hancur ar kalau guna tangan aku nie..lukis doraemon aku reti ar sikit-sikit...tapi lukisan nie memang sangat cantik bagi aku..

Dan tentunya Abah sangat berbangga sebab ada gak anak dia yang sama macam dia...Actually dulu Abah aku seorang pelukis...dia bekerja sebagai pereka set dengan Kementerian Kebudayaan..yang paling Abah terer la, aku rasa buat lukisan ukiran..contoh macam ukiran kayu kat cermin, katil atau pintu..dulu barang-barang kat rumah aku semua macam tu..Abah buat sendiri..tapi tau-tau je lah bila Mama beranak kan kiteorang nie, benda-benda macam tu automatik hancur berderai lah ...Abah juga pandai lukis potret...Ada potret Mama yang besar gila Abah lukis..Tapi aku..hussshhh..aku pandai conteng-conteng lukisan Abah jek..ekekke...

Nanti aku balik tolong lukiskan aku punya muka nie besar-besar ye Kakak..aku nak letak kat office..hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!