Thursday, December 23, 2010

Misteri MILO :Milik Siapakah?

23 Disember 2010

Tengahari nie, lepas balik dari kena culik untuk merayau-rayau ke tempat menghabiskan duit, buka peti ais sebab nak kurung Vitagen LESS SUGAR yang tak berapa mengujakan aku untuk minum tu.. I LOVE SUGAR!!!!....sangat lah tak sedap vitagen tu..oooppsss...vitagen bukanlah topik yang sebenarnye..
Milik siapakah hati MILO ini..
Ye..aku ternampak setin MILO..
Aku macam terbayang-bayang pasal milo tu sampai sekarang..
sebabnya aku tengah fikir milo tu hak milik siapa?..
aku ke???
Setahu aku, aku sorang je yang minum milo dalam tin nie..
dan aku sorang je yang suka letak milo lam tu..
tapi seingat-ingat otak aku yang tak berapa nak ingat nie, aku dah minum semua milo tu..

jadi??????
siapa punya tu??
Erh, apesal aku kisah sangat pasal Milo tu?
hehehhee..
sebab kalau tu aku punya, rugi la aku tak minum..
hati aku dah meronta-ronta nie nak ambil & minum milo tu..
Aku nak tanya kat officer aku macam segan lak kan...
mana lah tahu kot-kot  dia mengidam nak minum milo tu sebab selalu tengok aku minum milo tu kan...
Ishhh....boleh migrain aku macam nie...
Aku rasa nak tunggu seminggu dua lagi tengok milo tu hilang ke tak..
hehehhee....tunggu sambungannya lagi beberapa minggu..lalalalla..

5 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!