Sunday, December 26, 2010

Tomyam Asli

26 Disember 2010

Dah lama sebenarnya aku teringin nak buat tomyam tanpa guna perencah or paste tomyam
hari ni baru lah tecapai hajat..
aku memang suka makan tomyam..
lebih-lebih lagi tomyam kat Sukaramai tu ..fuhhh..terangkat.....
rasanya asli...
Tak guna perencah.....sedap sungguh...


Enak dipandang, sedap dimakan..ceh..masuk bakul angkat sendiri pula....
Kalau korang nak respi dia, boleh amik kat sini website Myresepi...
ni link resepi tu
aku pun tak tahu nape nama dia macam tu.
Memang sedap..korang patut cuba..tak lah susah mana pun..
cuma lenguh je tangan menumbuk segala bahan-bahan tu..hehehhe..

2 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!