Monday, March 29, 2010

Aku nak kawen ngan dia sebab dia hensem!!!

Ayat yang sebenarnya ialah "Saya hanya ingin bernikah dengan teman lelaki saya sebab dia kacak"..Bukan aku yang reka ayat nie yep...ayat ni adalah dari seorang budak perempuan yang lari dari rumah sebab mahu kawen dengan teman lelakinya yang "kacak" kunun nya tuh??adekah sekacak Aaron Aziz???Ashraf Muslim???Remy Ishak??? atau Kim Hyun Joong???

Antara petikan ayat yang lain yang menyentap :
" Saya tidak bernikah di Siam sebab saya tak pernah pergi ke sana pun. Macam mana pun saya hanya ingin bernikah di Malaysia".
 - Undang2 kat Malaysia akan membenarkan dia bernikah sesuka hati ke??? Sebab masih di bawah umur...karang kalau nikah pun lum tahu sah ke tak pernikahan tu..kenape lah bebudak zaman sekrang tak pikir erk??? Pak we ko yang kacak tu leh bagi makan kat ko ke??silap2 jadi sama macam dak2 perempuan yang lari kawen ngan laki2 lombok tu..tu lagi satu hal aku pelik..cam ne la dierang leh lari ikut INDON??? serasa aku lah...mesti kena guna2 nie..kalo tak, tak kan lah sesenang cam tuh jek...YA ALLAH, mintak2 lah dijauhkan dari aku dan keluarga aku!!

Back to that girl...kalo la ko bg alasan " saya nak bernikah ngan dia sebab dia kaya"..aku leh ar terima alasan tu..tapi sebab kacak...ish...tak kemana nye kacak die tuh kalo nak makan pun semput2...ni lak nak jage ko ngan anak2 ko nanti...kite yang dah dewasa nie pun pikir berkali-kali untuk berkahwin..even dah de keje tetap pun tetap pikir kan masa depan...hermm...ntah lah dunia sekarang nie..Everything is possible!!

5 comments:

  1. haha pikiran budak sekarang pelik2 la.
    pening aku
    tah macam mana la pulak anak aku nanti.

    jangan nanti saya mau kawen dengan dia sebab dia rambut gini2.. haiz~

    ReplyDelete
  2. TMUkmkd : betullah..risau betul bile pk cam ne nak didik anak2 nanti...risau kalo tersalah langkah..cam ni lak jadinya

    ReplyDelete
  3. diorg ni xpk panjang dlm buat kputusan...
    nnt mnyesal seumur hidup...:(

    ReplyDelete
  4. hehe budak nih xde reason lain ke nak bg..menyeramkan sungguh budak zaman sekarang nih..:)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!