Wednesday, March 10, 2010

Ku gagahi jua

Semalam, sangat tak dapat tido dengan lena..dah makan ubat..tido sampai kul 2..terjage..terjage lagi kul 3 lebih..kul 4 lebih..kul 5 lebih..last2 aku rasa macam aku tak tidur pun sbenarnya..mimpi macam2..macam berjalan pun ada..mimpi my family...my cousin..mimpi keje..aduiiiyyaaaiii...seksa sungguh aku rase..cuba gak melelapkan mata sampai kul 6.30 am..walaupun xlelap un, tetap nak tunggu 6.30 pagi.

Pagi nie, walaupun rasa melayang-layang aje badan nie, tetap ku gagahi jugak pegi keje..bukan xnak amik cuti, tapi badan nie, kalo duk umah terperap pun leh bertambah sakit jugak...Keje pun mesti melambak..dan tepat jugak seperti tekaan ku...aduhaiii...bertambah sakit kepala otak nie..otak lak lembap betul nak berfikir wat keje..kaki pun kebas jek..mata pun kabur...

Nasib baik bos kecik banyak meeting hari nie..leh rileks sikit sambil2 wat keje...balik tadi kena jalan kaki jauh la plak..sakit ati aku...apehal la nak buat2 event sampai tutup jalan..hangin!!!penat aku....

Memandangkan badan dah xselemah semalam...hari nie aku masaklah...masak biasa2 aje..ape yang patut..tp selera makan belum ada sepenuhnya..yang peliknya, makan jajan berselera la plak...heheheehhehe...laju aje aku menghabiskan dua bungkus keropok jajan walaupun demam..tp mkn nasi..hampeh....

Demam..cepatla baik....sebab Encik Se7en dah mula berjangkit..sape lak nak jage die nanti...udahla sangat degil xmau pegi klinik...time aku, bukan main lagi..memaksa2 yek...tapi yang penting, minggu nie banyak benda nak buat..jadi Encik Se7en dan aku jugak xleh demam2 dah..paham????

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!