Monday, March 15, 2010

Project Alpha 2- My Favourite Surfing Spot

Aku...tak boleh hidup tanpa INTERNET!!!
Aku pun tak tahu sejak bila penyakit ni berjangkit kat aku..
dulu aku tak kisah pun ada internet ke tak ada ke..same jek
tapi sejak menjak umah aku dah masuk Wireless nie
kalau weekdays tu..
balik aje kerja terus ON INTERNET...
sampai malam-malam..
lagi lah kalau weekend
celik aje mata, terus ON INTERNET
padahal aku bukan ada nak buat apa pun..
tapi sengaja suka duduk depan lappy nie
Spot yang paling best sekali dalam rumah aku ni..
Kalau orang len mesti bilik kan???
tapi aku???tak best-tak best...


Haa...nampak??baik punya port..
satu rumah dapat wireless..so mana- mana aku nak port pun boleh
tapi kalau aku duk dalam bilik, tutup pintu pula..coverage dia sikit aja...tak laju pun..macam siput sedut..


Laptop ni..memang sentiasa kat sini aje..tak pernah bergerak ke mana-mana...
cuba teka di manakah favourite surfing spot itu???
Jawapan nya adalah...
tadaaaa...
Di ruang tamu rumah aku...
kenapa kenapa????
sebab coverage kat sini sangatlah  BAIK PUNYA!!!
sambil-sambil update blog ke, jenguk-jenguk webpage Project Alpha ke...leh la aku tengok TV..tapi TV yang tengok aku
sebab aku hanya menatap skrin laptop..tapi telinga aku masih mendengar cerita-cerita di TV..
hehehhe
macam nie baru lah jimat masa...dua keje dalam satu masa...
Kalau ngah surfing tu rasa lapar..kat meja nie jugak lah aku makan..
so..
MY Favourite Surfing Spot is...
MEJA MAKAN RUANG TAMU RUMAH SAYA!!!


erh..cantik lah pula P1 Wimax ni
dulu before masuk Streamyx, terfikir gak mahu guna P1 Wimax
But there's still no coverage in Putrajaya lor that time..
sekarang dah ada ke?
rasanya belum kot...
Tak pe lah..pakai apa pun tak pe, janji dapat SURFING!!!
Happy surfing every one!!

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!