Monday, March 29, 2010

Bake With Yen Hunter

Semangat nie aku nak g membeli belah barang2 membuat kek kat kedai Bake with Yen..tak sabar2 aku nak pegi sana..aku suka pegi kedai barang2 kek..tak tahu nape..tapi aku rasa sangat tenang bila berada lam kedai tuh..pelik sungguh aku nie..Konon nak g hari Sabtu..tapi Se7en punya pasal, aku call dia tak bangun2..last2 dah malam baru die muncul..geram tul..terus tak dapat pegi..tunda esoknya sebab aku search kat tenet die kate kedai tu open on sunday.

Jadi di tengahari ahad, bermula la Bake With Yen hunter..se7en park kereta gila jauh..dah lah panas, kena jalan kaki lak untuk cari tempat tu..nie first time aku pegi jejak kan kaki kat Chow Kit sepanjang aku idup..selama nie aku pernah lalu aje dengan kereta..so, tak jejak kaki k.

Se7en sangat la protected sambil mulut bebel2 tak bagi aku pegi situ sensoranglah, bebel pasal aku pegang purse la..macam2 lah die bebel sebab tak suka kat tempat tu..ye2..korang pun tahu cam ne Chow Kit tu kan..tapi tak perlu lah duk kutuk lebih2 yep encik se7en...pening den nie dah panas2 kena dengar orang bebel...

Akhirnye..setelah mencari dan bertanya (malubertanya sesat jalan)..sampai lah jugak..tapi yang MALANG nye...Bake With Yen CLOSE..aku marah gila..rasa sangat tak puas hati..penat seh aku jalan cari sampai melecet kaki aku nie..sampai2 tutup..apa punya website maklumat pun salah...maaf yep aku dah amik ape2 gambar bukti aku pegi ke sana sebab aku sangat marah..balik dengan hampanya..Cisss.....

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!