Saturday, March 6, 2010

New Hair Style

Aku dari hari tu kunun2 nak g setting rambut..nak rambut baru..hehehhe..tp ngah pikir2..lgipun masenye dah sesuai sebab rambut aku dah tak majuk lagi..dah panjang dah..dulu die majuk sebb aku asyik potong aje..Aku saje simpan bg panjang nie adalah bersebab..heehhe..sebab aku mahu berangan jadi macam...


haaaa...sile jangan ejek2 aku yek..aku nak berangan sekali sekala jek..rambut nye memang menjadi idol aku lah..agak2 sesuai x aku wat rambut cam nie..tp sebenarnye sangat rimas seh rambut panjang2..

Aku tunjuk contoh yang len lah..yg aku suka

rambut kak ziana nie memang kelas u...i like..nmpak muda gitu..tp dah penah buat dah rambut cam nie last year..bosan ar..

macam nie cute gak..tp xtau sesuai ke x ngan muka aku..

nie???look sexy you..hahhaha...yang bawah nie ok kot...hahahaha..gila punk..


saje nak mengarut malam2 nie..malas dah lah..chow...

5 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!