Tuesday, March 9, 2010

High Fever

Hari nie aku MC... 1st MC in this 2 years..aku pun bukan nak sangat MC..bosan duk umah jek...tp semalam suhu badan aku naik sangat..aku g klinik, doctor bagi MC..thanks to Dr. Muhd Fauzi kat Klinik Kesihatan Putrajaya.Aku nie jarang g klinik kalo demam pun..udahnye, memang aku xsuke pegi klinik..huhuuh..


Walaupun lama sangat nak tunggu turn jumpe doktor.sampai nak nangis dah aku menahan sakit kepala. Hujan plak turun dengan lebatnye...tolong nangis untuk aku agaknye. Masuk2 aje doktor cek suhu badan aku tinggi..padanlah asyik rasa seram sejuk aje..kejap sejuk, kejap panas.kepala pun nak macam mengembang aje.

Seb baik balik dari klinik En. Se7en amik..kalo x, xtahu la cam ne nak jalan kaki sampai umah..memang xjauh mane pun..tp dengan sakit kepala yang amat tu, leh pengsan aku.

Balik makan bubur yang En. Se7en beli..then makan ubat..sambil nangia2..lawakla..aku sejak dari kecik lagi kalo demam teruk mesti nangis..ingat lagi, dulu masa kat kampung, even masa tu aku dah abes sekolah, kalo aku demam teruk, mama mesti kena berjaga sebab aku akan bangun nangis malam2. sian mama...

Thanks to En. Se7en sebab jaga aku sekejap semalam.Sian dia terpaksa meredah jam & hujan semata-mata nak amik aku kat klinik..

Harap2 esok dah sembuh..sebab esok nak keje dah..sehari xkeje pun, mesti banyak keje...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!