Tuesday, August 17, 2010

Asyik Nak Tidur Aje

Korang semua tengah buat ape?
Tido erk?
Al-maklumlah esok kan nak bangun bersahur...
Aku nie jek baru bangun tidur..
Sejak puasa nie lepas berbuka je sure nak lelap mata jek kejenya....
Aiyak...
Tapi malam nie tak sihat...seyes rase tak sihat...bangun2 jek aku vomits..eeeyakkkss...
Nape ntah..nak kate ada salah makan, aku makan ikut mulut..ehehehhe...
Dah makanan aku masak sendiri takkan food poisoning gak kot...
Adeh...
Kepala pun rasa can pening..
Tak mungkin aku nak demam..cehhh..
Saje tak nak ngaku sebab tak nak makan ubat punya pasal kan...
Ooooo..memang hobi aku demam time bulan puasa nieh..tp selalunya dekat-dekat raya baru aku demam
Pastu orang len sibuk beraya, aku sibuk demam..
Ngengade..Cam dah jadi satu tradisi lak....

4 comments:

  1. ramadan kareem to u. ;D

    i dah pindah blog baru http://kibakibakiba.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jgn lupa makan ubat kalu xsihat...nnt miss pose lak..ahaks...

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!