Wednesday, August 18, 2010

Oh! Kasut Merah!

Morning korangs....
Aku still rase tak sihat la hari nie..
nak pergi kerja je rasa cam berat sangat kepala..
mata pun kabur-kabur je nie...
tapi..
aku bukan nak cerita pasal aku tak sihat pepagi nie...
Semalam kan...kan..kan...
Aku g Alamanda..and ter-lalu kat NOSE....Tapi aku tak masuk pun tau..lalu jek...
tapi..masa lalu tu....
mata aku tetibe jek macam tertarik kepada sesuatu yang membuatkan aku nak masuk..
Sepasang sebelah kasut merah...
cantik siot kasut tu...
teruja aku tengok tapak dia...
harga pun murah jek..
then try, tengok betul2 saiz aku..
dalam hati teruja nya nak beli kasut tu..
kalo aku pakai mesti cute giles (ahaks..perasan tak leh blah)
tapi tetiba buat muka tak hingin..
sebab fikir takut budget lari la plak...
gaji dah le lagi 7 hari..
erh..7 hari jek kan ???
Macam boleh beli jek...
Semalam nak tidur aku terbayang-bayang kasut tu..
dan maybe aku mimpi kasut tu kot..
sebab pagi-pagi tadi aku bangun terus teringat kat kasut tu..
oh..kasut merah, haruskah kau menjadi milik aku????
Kasut merah, leh tak ko tunggu aku gaji???Jangan hilangkan diri k..
Korang..jangan pergi NOSE Alamanda and beli kasut tu..
saje erk nak sabotaj aku...

kasut tu bukan macam nie..hehehehe

Update : Encik Se7en kate, "nanti kite pegi beli kasut tu"..yahoo..yippie2..mesti die kesian sbb aku sampai mimpi2..ahaks...

3 comments:

  1. hah kasut merah??
    sekarang jugak aku g alamanda!!

    ReplyDelete
  2. hehehe.. comey je tuan empunya blog.. kasut merah tu pon comey.. salam perkenalan dr ahka yer.. sudi2kanlah jengok blog ahkak yg tk seberapa tu... ai follow u.. u follow me?? hahaha

    ReplyDelete
  3. haaa..cik panadol..dengli yep..kamu bukan pakai size 4 kan?hahahha

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!