Wednesday, August 4, 2010

Seorang AKU

Aku..ye..aku lah...
penatnya menjadi seorang aku...
perlu ke meluahkan segala kemarahan, ketidakpuasan hati aku disini?
perlu?
Tak perlu?
aku tetap nak cerita...
sangat TENSION ok..TENSION..TENSION..
kalau korang berada kat tempat aku korang tau lah macam mana tensionnya aku bila banyak sangat tanggungjawab terletak kat aku...sangat tension..

Aku mahu hidup dengan cara aku sendiri..
sebab ni hidup aku
boleh tak jangan terlalu ambil kisah dengan cara hidup aku..
i`m 24 already ok
i know what i am doing
i'm not willing to be an idol to anyone
i just wanna live in my own world
susah ...
senang..
aku yang tanggung kan?
kalau tak suka, sila jauhkan diri dari kehidupan aku...
yes i'm bad
yes i'm not good at all
tapi..ada aku menyusahkan orang lain tak?
tak de kan?
diam boleh?

2 comments:

  1. tak marah ngan sape2 pun encik ozzy..saje nak tulis cam nie

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!