Saturday, August 14, 2010

Birthday Bos

Lame dah kejadian nie sebenarnye..tapi saje jek nak peram entri ni lama-lama...tapi tak de ar lama mana pun..still dalam bulan ni jugak lah..
Macam last year, setiap kali tiba besday bos aku, memang kiteorang akan celebrate...dan lebih istimewanya tahu nie sebab lagi 2 hari tu nak puasa dah, so kira jamuan sempena Ramadhan sekali lah..heheh..tapi tak lah semeriah mana..dah kami berlapan aje...
Motif nye kat sini aku nak cerita pasal kek sebenarnya..kek yang aku beli tu..memusing aku pergi cari butter cake..memula pergi presint 15, ada 2 kedai kek kat situ, tapi kek dia...tak semangat langsung...
Last-last pergi gak Baker's Cottage yang memang aku tak nak pergi sangat tu..kononye kek dia tak sedap..hehehe...
Tengok punya tengok..jenguk punya jenguk..
lastly aku beli ....

Blueberry Cake..Harga dia RM56
Sangat lah sedap ok..
aku makan paling banyak
tapau bawak balik paling banyak..
hehehhe...
Bos aku tak makan kek-kek nie
Saje je kiteorang beli buat syarat..
kan besday..kena lah ada kek..
Aku sebenarnye teringin lagi nak makan kek nie..huuhuhuh...
nanti nak pergi beli lah, lepas bulan puasa ke...

3 comments:

  1. kek besday aku yang sama 3 tahun lepas..setiap tahun berbeza perisa dorang bagi..hehehhe

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!