Sunday, January 23, 2011

Leftenan Adnan Mengingatkan Aku Kepada First Date!

23 Januari 2011

Tengahari tadi kat TV3 ada cerita Leftenan Adnan. Lakonan Hairie Othman dan Umie Aida.Lalu aku pun senyum sorang-sorang. Ambil handphone, type sms:
Abang, ade cerita Leftenan Adnan kat TV3.teringat plak our first date!
Ye! Aku punya first date 11 tahun yang lalu. Masa tu masih bersekolah.Aku form 2, dan Encik Se7en pula form 3.Kecik-kecik dah dating. Gatal gila kan aku? hahahaha...

Dan itulah first time aku keluar berdating dan first time tengok wayang kot? Or maybe kali kedua, sebab pernah tengok wayang ngan member aku dulu, tapi tak ingat which one come first.

Yang lawaknya, Encik Se7en sampai sekarang cakap aku menangis tengok cerita tu..Erh apesal aku nak nangis erh? Sedih ke cerita tu? Ahaks..dah tentulah aku menafikan sekeras-kerasnya tuduhan yang tak bernas tu.Tapi dia tetap nak ejek-ejek aku sampai sekarang dah hampir 11 tahun benda tu berlalu. Ngokngek kan?

Rupa-rupanya dah 11 tahun ye kami saling mengenali antara satu sama lain.. tak sangka..masa berlalu dengan begitu pantas..Dan ..erh, Encik se7en macam terkena aura cerita tu jek, sebab masuk proffesion yang sama dengan Leftenan Adnan..hehehehe....

2 comments:

  1. sweetnyer, bercinta mse sekolah lagi :)

    ReplyDelete
  2. cuba buang sume icon gif dr shoutbox yg kartun2 tu. ganti dgn benda2 simple.

    wallpaper berat gak tu je kot. kt tool tu tnjuk ade wallpaper tp aku xnampak pon dlm blog nih

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!