Tuesday, January 18, 2011

Misi Diteruskan

18 Januari 2011

Mereka mesti pelik tengok aku beberapa hari nie...
Ye..memang agak buang tabiat la bila aku bangun awal untuk pergi kerja
pastu siap buat breakfast lagi..
ni nak praktis untuk alam berumah tangga la...
nanti dah kawen kena bangun awal2 sebab nak siapkan breakfast untuk suami..
muahahahha...ngade...
tipu jek sebenarnya..
aku bangun awal sebab memang aku nak buat breakfast pun
nak teruskan misi berjimat cermat...
simpan duit nak balik kampung..
sebab macam-macam aku nak beli masa balik kampung nanti...
hasihh...lambat betul 29hb .....
Tapi kalau hari-hari aku pergi kerja awal, means hari-hari lah aku jadi pak guard depan pintu ofis..
ciskek betul

Contengan Tambahan : Masih berpeluang mendengar suaranya hari nie...

4 comments:

  1. da lama x bangun awal2 pagi wat bekpes menjak kawen / ada anak ni. huhu. rindu lak zaman bujang ;p

    ReplyDelete
  2. bagus..untung sapa yg jadi suami nanti...dapat isteri yg rajin masak...

    ReplyDelete
  3. @munna Mood rajin yg dtg berbulan sekali je nie..hehehee

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!