Thursday, January 13, 2011

Top 5 ABPBH 2010

13 Januari 2011
AMARAN: Entry Kali ni gile kentang punya panjang.

Hari nie kat Berita Harian dua page full senaraiTop 5 ABPH 2010, siap ngan gmbar pasport masing-masing..hehehe...
Agak-agak korang la, siapa yang menang? Korang suka siapa??
Nak tahu siapa yang aku suka?
Tak nak?
Ok tak pe..aku tetap nak bagitahu..lalalla

Penyanyi Lelaki Popular
1. Aizat
2. Anuar Zain
3. Black
4. Faizal Tahir
5. Shahir

 Pilihan aku  tentulah ...jeng..jeng..jeng...
Abang Superman!!!!

Penyanyi Wanita Popular
1. Adira
2. Ana Rafali
3. Alyah
4. Stacy
5. Yuna
Aku tak nak pilih siapa-siapa, sebab semua aku tak minat...tapi aku rasa lah mungkin Ana Rafali atau Yuna kot yang menang.

Pelakon TV Lelaki Popular
1. Aaron Aziz
2. Ady Putra
3. Fizz Fairuz
4. Remy Ishak
5. Shaheizy Sam

Dalam 5 orang ni, aku minat Aaron Aziz, tapi rasa macam tak banyak sangat drama dia berlakon kan, muka Fizz Fairuz yang banyak kuar drama..so....

Pelakon TV Wanita Popular
1. Fasha Sandha
2. Lisa Surihani
3. Noorkhiriah
4. Scha Al-Yahya
5. Tiz Zaqyah

Aku pilih ....Tiz Zaqyah

Artis Baru Lelaki Popular
1. Daus
2. Maulana
3. Shahir
4. Sharnaaz
5. Shah Jaszle

Dalam 5 ni aku cuma kenal Shahir and Shah Jaszle..tapi dua-dua aku tak minat..tapi aku rasa nak pilih Shah Jaszle sebab banyak tengok muka dia kat drama TV.

Artis Baru Wanita Popular
1. Adira
2. Ana Rafali
3. Mizz  Nina
4. Nurul Elfira Loy
5. Nur Syuhaida @ Dottie.

Erh, Nur Syuhaida @ Dottie ni siapa erk? Kecik tak hati dia kalau aku tak kenal die?? Opsss...

Artis Komedi Lelaki Popular
1. Along
2. Angah
3. Johan
4. Nabil
5. Zizan

Erm.... Nabil kot.

Artis Komedi Wanita Popular
1. Didie Alias
2. Kenchana Dewi
3. Norkhiriah
4. Raja Azura
5. Sharifah Shahira

Dan aku pilih...akak yang tiap2 tahun mengandung time naik stage..hehehe..Norkhiriah

Pelakon Filem Lelaki Popular
1. Aaron Aziz
2. Bront Palarae
3. Remy Ishak
4. Shaheizy Sam
5. Syamsul Yusof

Of course la aku pilih super hot chick Shaheizy Sam..yang selalu buat aku nak gelak even die berlakon watak serius..wakakaka...

Pelakon Wanita Filem Popular
1. Diana Danielle
2. Lisa Surihani
3. Liyana Jasmay
4. Maya Karin
5. Scha Al-Yahya

Walaupun dia madu aku, aku tetap pilih dia....
Satu-satunya artis Malaysia yang diminati oleh Encik Se7en selepas beliau frust dengan Cheryl Samad iaitu....Lisa Surihani...

Pengacara TV Lelaki Popular
1. Ally Iskandar
2. Awal Ashaari
3. Aznil Nawawi
4. Jimmy Shanley
5. Zizan

korang rasa siapa??? mesti Aznil kan?

Pengacara TV Wanita Popular
1. Cheryl Samad
2. Fara Fauzana
3. Nurul Syuhada
4. Raja Azura
5. Sharifah Shahira

dan aku pilih Fara Fauzana


Penyampai Radio Lelaki Popular
1. Aznil Nawawi
2. Faizal Ismail
3. Halim Othman
4. Kieran
5. Salih Yaakob

dan pilihan aku adalah FBI..

Penyampai Radio Wanita Popular
1. Abby Fana
2. Fara Fauzana
3. Linda Onn
4. Raja Azura
5. Sharifah Aleya

Pilihan aku adalah Fara Fauzana..tak payah letak gambar la...tu kat atas dah ada..hehehe

Penyanyi Nasyid Popular
1. Hijjaz
2. Inteam
3. Mirwana
4. Raihan
5. Rabbani

Yang kategori ni aku rasa dah bertahun-tahun dari dulu memang Rabbani je yang menang kan?

Artis Duo/Berkumpulan Popular
1. Ana Rafali/Sohaimi Mior Hassan/ Altimet
2. Azlan The Typewruter
3. Bunkface
4. 6ixth Sense
5. Meet Uncle Hussain

Tak tahu lah siapa erk..tak nak pilih la..korang pilih sendiri..hahahha...

3 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!