Wednesday, January 19, 2011

Tajuk Malam Ni Kebakaran Di Blok Saya

19 Januari 2011
2239

Tibe-tibe saya rasa macam sangatlah sopan sebab guna perkataan saya.
Wei..korang tau tak??? tadi ada kebakaran kat blok aku..
aku tak tahu lah tingkat berapa..
tapi bau asap tu menusuk-nusuk ke hidung aku dalam sejam yang lalu..
aku dah cuak dah, kejap-kejap bukak pintu rumah..
pastu ada 2 orang manusia lalu aku pun tanya lah
dia kata dia tengah cari rumah mana yang terbakar
pastu dia lah kot yang call bomba...
nenong nenong nenong nenong..
maka datang lah dua bijik kereta bomba...

Macam ni ye rupa kereta bomba tu...Gambar curik dari Encik Google

Lepas setengah jam bomba pun beredar..
kesimpulannya..aku pun tak tahu rumah mana yang terbakar tu..
lalalala...malas aku nak turun meramaikan umat manusia kat bawah tu...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!