Thursday, January 6, 2011

Shaheizy Sam : Cerita Serius Tapi Kau Tetap Kelakar

06 Januari 2011
1324

Semalam before cerita "Hantu Kak Limah Balik Rumah" start, ada trailer KONGSI.. Filem aksi akan bakal ditayangkan tahun nie...tapi tak sure bulan berapa....Harap-harap cerita ni tayang after Encik Se7en dah balik..Boleh pergi tengok sama-sama.. Kiteorang memang minat tengok cerita action macam ni..

Cuba korang tengok trailer nie...




Macam best kan cerita nie???

Lepas aku tengok movie Adnan Sempit, semua cerita yang Shaheizy Sam berlakon aku rasa cam kelakar gila sebab tengok muka dia..Even dia berlakon dalam cerita & watak yang serius, tetap aku nak gelak..Entah lah napa....Dulu masa mula-mulakan dia pernah berlakon cerita "Pae" ..masa tu aku minat gila kat dia, tapi after cerita Pae kan dia macam senyap je, lama-lama aku pun lupa dah lah pasal dia...Cuma tahun lepas aku ada terbaca blog someone yang kata dia berlakon cerita Pae....Lost memory dah la..hahahhaa...
Arghh..motif nya kat sini aku cuma nak cakap yang Shaheizy Zam seorang yang kelakar....melalut plak.

7 comments:

  1. i tengok gak triller cite ni.. memang excited tunggu cite ni keluar =)

    ReplyDelete
  2. Sam macho giler skrg kan????????????
    Huhu..
    Smlm tgk dia dlm dewi remaja final (ulangan)..
    Perghhhh, mmg pilihan hati..
    Uwaaaaaaaa..

    ReplyDelete
  3. darah manis ni..baik-baik jaga diri yer dan semuga selamat ke jinjang pelamin.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!