Monday, June 14, 2010

5 Bulan Untuk Turunkan Berat Badan, Mulakan Dengan KFC

Sangat kejam k...aku bukan berat sangat pun..cuma pipi aku nie pehal ntah tembam lak..menyampah aku tengok..sekarang aku sangat tak suka amik gambar dengan tersenyum atau tersengih..sebab aku rasa cam mata aku yang bersinar bersalut mata palsu nie telah dilindungi oleh pipi aku yang bukan main membesar lagi macam KFC Bun...

5 bulan rasa cam lama kan??tapi mampu kah aku???huhuhuhu...Bukan ke sejak 01 Januari 2010 hari tu aku berazam nak turunkan berat badan????sehingga ke hari nie 14 Jun 2010..badan aku makin naik ada ar...huwaa....

Boleh jek kalau aku nak diet guna SD 2 tu, tapi duit plak yang diet sama nanti...kalau sebulan dah Rm400..aiyak...baik aku puasa hari-hari....ahahha..cakap je lebih..puasa ganti pun tak habis-habis lagi..poyo jek aku nie...

Ini satu penyeksaan ok..penyeksaan dari Encik Se7en untuk aku..kamu sungguh kejam...uhuhuhu...semalam aku dah berazam untuk berdiet ok...betul..aku dah berazam..malangnya hari nie ada orang belanja KFC..jadi aku sangat tak bersalah..rezeki jangan ditolak.....musuh jangan di cari....


9 comments:

  1. huhu..samela kte..makin gmuk + pipi makin tembam..heee

    ReplyDelete
  2. takpe, jgn paksa2...janji hepi kn....

    ReplyDelete
  3. heee..... jangan skip waktu makan and quantity makanan yang di ambil kene jaga. owh ye, jangan lupe senaman. Insya Allah berjaya. Saya dah turunkan almost 10 kg dalam masa 5 bulan ni ;)

    ReplyDelete
  4. ye ke iera..huuhuh...nak jage mkn tu yg payah sbb i nie suka mkn jajan..ehhehe

    ReplyDelete
  5. untung r ade kfc...kt sini xde mende tu T_T

    ReplyDelete
  6. ARC : kamu duk negara mane tu??hehehehe

    ReplyDelete
  7. hahaha..
    terbaek la.
    aku nk ikot ko diet la

    ReplyDelete
  8. Very Interesting!
    Thank You!

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!