Wednesday, June 2, 2010

Pejam Celik Aku Masih Di Rumah

See...see...see..
ish apesal aku suka ulang word sampai 3 kali nie..
macam nie lah kan kalau ajak orang busy tahap Perdana Menteri pergi makan..
Kul 11 p.m. aku still kat umah lagi
tak tahu berapa kali aku bangun & tidur dah
esok ada aje karang orang yang tak g kerja macam last week..
sape??
aku lah tu...
merewang sampai 4 a.m punya pasal..last2 tak larat nak g ofis..
Geramlah aku macam nie...wat kerja tak henggat..perut aku dah lapa + meragam lak dari tadi aku dah berapa kali kuar masuk bilik air
adakah sebab aku hentam Maggie + green apple lepas balik kerja tadi

ok..dia dah sampai..babai..mahu pergi makan..

5 comments:

  1. makan jgn tak makan..nnt sakit lak..

    ReplyDelete
  2. gyahahahha~
    sape soh bz sangat
    gyahahahaha~

    ReplyDelete
  3. thanks iena..skrg dh time kyataan yg dia dh xprlukan i lg..so bia jer la..nk ryu pn xda gna..

    ReplyDelete
  4. pejam celik aku sudah di rumah a.k.a
    kampung..
    haha..

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!