Friday, June 4, 2010

Aku Merajuk Sebab Nak Kau Pujuk

Sesapa yang ada facebook mesti sedar ada group dengan nama
"Aku Merajuk Sebab Nak Kau Pujuk"
Aku dengan jujurnya nak mengaku..aku ler salah seorang dari orang yang klik LIKE kat group tu..
wakakakkaka..

Masa mula bercinta...
- Kalau awek merajuk aje, time tu juga terus call banyak-banyak kali, hantar msg macam-macam ..nak pujuk punya pasal ni..tak nak bagi awek tu merajuk lama-lama..sanggup tak tidur malam nak pujuk awek punya pasal.

Lepas 6 years...
- Call sekali jek..awek dah tak angkat, biarlah..esok-esok boleh pujuk..esoknya tak angkat lagi..biarlah..esok kan ada lagi..lepas esok , esok lagi...esok lagi...awek pun lari...hahahah..padan muka kau..

After married for 10 years & above..
- Lantak lah nak merajuk ke apa..pandai lah kau pujuk diri sendiri..tak kuasa aku..dah tua-tua nak merajuk, muka dahlah buruk...kau merajuk aku merajuk..kau tak leh dipujuk, aku cari yang no.2 ...cissss...

Fenomena lelaki memang macam nie ek? SENTAP!

3 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!