Monday, June 28, 2010

Menjadi Tanda Tanya

Haiiihhh...korang tertanya2 ke kesan apa yang ada kat entri aku yang lepas tu???belum baca ???sila ke SINI...

Kan aku dah kata tak leh nak cerita sepenuhnya....tapi aku rasa nak cerita lah hari nie...Actually tu adalah sweater Encik Se7en yang telah dipinjam oleh seseorang....Iaitu "Si MINYAK MASAK"...kenapa aku gelarkan nama dia "Si MINYAK MASAK"??Sebab nama dia memang sama ngan minyak masak yang ada kat rumah aku tu..korang agak-agak minyak masak apa yang jenamanya sama dengan nama seorang manusia????

Back to apa yang ada kat sweater tu adalah kesan lipstik ye puan-puan dan tuan-tuan.....kesan lipstik yang dah tentunya bukan aku yang buat ok....Korang agak-agak Encik Se7en dah buat sesuatu yang tak senonoh atau kesan tu sengaja di ada-ada kan???

I am not saying that i trust Encik Se7en 100%, but i know him...And i don't trust  "Si MINYAK MASAK" because i know her too..Dia cuma nak buat aku curiga & bergaduh ngan Encik Se7en ..malangnya...tak berjaya langsung...sebab taktik kotor nie dah biasa sangat terjadi dalam filem, drama atau novel....Lagipun tempat kesan lipstik tu sangat tak logik ye puan-puan dan tuan-tuan.....

Kesimpulannya kami TAK SENTAP langsung dengan taktik "Si MINYAK MASAK", tapi amat sentap dengan perangai "Si MINYAK MASAK" yang tak pernah berputus asa nak memecahbelahkan hubungan kiteorang...apa ntah dosa aku kat dia???Bukan aku yang rampas laki ko tu ok...dan bukan aku jugak yang rosakkan rumah tangga ko tu....Dah tu apesal ko tak nak pertahankan rumahtangga sendiri tapi duk mengharapkan rumahtangga orang lain roboh..tak paham betul aku ada perempuan yang perangai macam nie...Karang kalau aku cakap ko nie memang dah dasar minah rempit ko sentap lak ngan aku....

p/s: Aku ingat ko dah g oversea..bukan ko dah buat VISA ke??hahahhahaha

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!