Thursday, June 24, 2010

Selalu Terjadi Dalam Movie Miang Keladi

Yeay!!
Aku dah dapat barang tu..
tapikan..
tapikan...
adalah something kat benda tu...ish apa aku merepek nie..
maksud aku pada benda ada kesan @#$%%^^&... kat benda tu...

Apa motif dia buat cam tu erk???
Nak buat aku menaruh dendam dekat &^%%$%^ ke???
Tahniah!!!!
Tak berjaya langsung ok!
Aku siap tengah gelak-gelak nie k..
"SI MINYAK MASAK" ni banyak sangat terpengaruh cerita Tamil kot..
Taktik "SI MINYAK MASAK" ni selalu aku tengok lam cerita Tamil ngan cerita keturunan MIANG KELADI....
Malangnya..dengan aku tak berjaya ok...
Desperate betul!!!
Jadi aku ucapkan TAHNIAH kepada orang yang pinjam harta aku a.k.a "SI MINYAK MASAK" tu sebab TAK BERJAYA buat aku MARAH!!!!
Fireworks khas untuk "SI MINYAK MASAK"


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!