Thursday, June 3, 2010

Hatiku Hiba Menangis Di Pagi Hari + Makan

Ni entri bercampur aduk k..
pepagi baca paper..sebab di dada..membaca kisah wartawan & jurukamera Astro Awani yang jadi tawanan Israel tu..
seyes sangat sebak sampai tetiba jek ada air menitik kat paper..
takut woo kalaulah benda tu jadi kat kita atau family kita
kalau aku kompem terkencing kat situ k..tak leh nak tahan-tahan dah..
kekejaman israel patut dihentikan
tapi siapakah yang mampu menghentikannya??


tengah syok2 melayan perasaan , bos lak pangil..
cuak...kalau bos panggil je mesti aku cuak even tak pernah buat salah..
kecuali terbukak surat personal bos..ampun...itu pun seb bek leh cover balik..ciss..
it's not easy  to work with VVIP..kalau dia tak suka, kejap aje ditranfersnya kita..
tapi tak leh susah mana jugak pun..yang penting semua benda kena perfect, u kena cekap..cepat..
Berbalik kepada bos aku panggil tu..cepat-cepat aku ke depan..
rupanya bos aku nak bagi Unta kat aku..
Unta yang comel..
tada...

keychain unta..dia beli masa g umrah ari tu kot..perfume yang ari tu bos bagi dah abes..huhuhuh..

Ermm...setiap kali waktu rehat jek aku blur nak makan apa..menyampah lah dengan makanan-makanan kat sini
Ya Allah..bersyukurlah Iena..orang kat Palestin tu tak dapat makan macam kau pun...sedih-sedih..

Dahlah..nak makan..Nasi Goreng Ikan Masin + Telur Mata..aku order telur dadar sebenarnya woiii

4 comments:

  1. Pagi Td Dgr Kat Era (Psal Tawanan Tuh) Mse OTW G Kje..Takut Sgt2..Semoga Mereka Selamat Pulang Ke Msia..Amin..

    jom ke blog sy
    OST Lagenda Budak Setan
    http://senoritalynne.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mmg sayu hati dan bimbang pasal diaorg

    ReplyDelete
  3. syok dpt bos yang pemurah
    kalau pegi jejalan oversea mesti ada ole2
    seronoknya

    ReplyDelete
  4. nasib baek org astro awani tue dpt dilepaskan! ;D

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!