Thursday, June 17, 2010

Update Sikit

Minta maaf lah banyak-banyak kat korang semua k...adakah korang tertunggu - tunggu update aku? cehh.kunu ramai sangat ar peminat blog aku ni erk??? Serius aku betul-betul busy ni kat office..nie curi-curi ngendap- ngendap jap update...kerja aku ngah melambak nie..plus ngan idea ngan tak ada even sebenarnya banyak nau aku nak cerita ngan korang....

Gossip terbaru....tentang Saiful Apek yang ditangkap kes dadah...aduss..apa lah nak jadi dengan kamu nie Apek..den minat lawak kamu...uhuhuhu....Hari ni Utusan muka depan lak kisah Azrina Mazhar Hakim yang telah diceraikan oleh Sultan Brunei dengan talak satu... dah jodoh sampai setakat ni jek, nak buat cam mana kan..biar apa pun sebabnya..redha je lah...kalau tuan punya diri boleh terima, apesal lak kita nak buat muka tak boleh terima lak..huhuhuh..tak apa..kebajikan anak-anak dia mesti terjaga punya..InsyaAllah..itu yang penting..

Haaa...lagi satu pasal Geng Blogger nie...aku sangat menghadapi masalah nak masuk Geng Blogger..lembab gila..ada siapa-siapa tahu kenapa??Nak kata internet aku slow, masuk page lain ok jek..maybe Geng Blogger dah berat sangat kot...Kekadang memang entri aku tu tak dapat nak ping pun sebab tak boleh nak masuk page Geng Blogger..

Ok..tak pasal-pasal membebel pasal orang lain apahal kan???Aku nak buat kerja dulu..kejap-kejap lagi aku ada masa aku update lah..tengah cover-cover line ni ha...hahahhaha...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!