Wednesday, June 2, 2010

Pesta Nasi Lemak 1Malaysia

Macam-macam pesta / karnival yang ada kat Putrajaya sekarang nie
terbaru Pesta Nasi Lemak 1Malaysia..
4-6 Jun 2010...
Pukul 10 a.m - 11 p.m
Kat Dataran Presint 2, Putrajaya..
1st time aku dengar Pesta Nasi Lemak nie...
Sesapa nak makan nasi lemak free..
terutama penggemar nasi lemak macam aku..
JOM SERANG!!!!
10 000 bungkus Nasi Lemak akan diberi PERCUMA!PERCUMA!PERCUMA!
Tujuan Pesta Nasi Lemak 1Malaysia ni diadakan sebab nak memurtabak  martabatkan nasi lemak sebagai salah satu makanan warisan Malaysia..
wow!! makin berlemak lah pasni badan penggemar2 nasi lemak..mcm aku..heheheh..


Sesapa yang rasa Nasi lemak dia paling sedap kat dunia ni, bolehlah masuk pertandingan memasak nasi lemak...
Nak borang???
atau call Azmi 012-6871742/03-60928873

9 comments:

  1. Wow, I love Nasi lemak. Always have nasik lemak when I'm in college.

    ReplyDelete
  2. uish...bes gak ade free tu...
    tapi dok jauh lak...

    siap ade pertandingan lak...
    fanatik nasik lemak betul ni...
    huhu...

    ReplyDelete
  3. mula kul bape tu?
    Sabtu sabri gi terengganu pula...huhuhu...

    ReplyDelete
  4. sabri: xdinyatakan lak kul brapa..

    jom kite pergi...

    ReplyDelete
  5. sedapnyeee... 4-6hb ei... nak g la... office depan ni jer... huhuuu...

    ReplyDelete
  6. wahh.. mcm2 kempen skg nie.. erkk.. perlu kah aku pergi? =P

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!