Sunday, June 6, 2010

Boleh Aku Terjun Ikut Tingkap??

Weekend yang paling membosankan dalam bulan nie..sebab??dari semalam aku cuma mengadap lappy, main games, main internet, makan, tidur, bangun..kesimpulan nya ..tilam adalah tempat pertapaan aku untuk minggu nie..bosan gila wehh..

Aku nak keluar dari rumah..nak pergi jenjalan..nak pergi tengok apa yang ada kat Pesta Nasi Lemak tu..huwaa..malangnya..malam karang baru boleh keluar...Grrrr......Korang tahu apa yang aku rasa sekarang ni?? Nak makan Pizza..Pizza...Spagheti Carbonara...huhuhu..yummy-yummy...


Lambatnya tunggu Encik Se7en nie balik dari kerja..dia pergi buat part time weekend nie sebab bakal bini dia nie memanglah seorang mata duitan...asyik nak keluar..nak makan..nak itu..nak ini...

Boringnya..aku nak ikut dia pergi buat part time...at least dapat gak ar tengok dunia luar...bosan ar tengok dunia luar melalui tingkap yang tak seberapa ni..ada karang aku terjun ikut tingkap....tapi dia bagi..dia cakap biar dia jek kerja..huwaa..aku nak kerja sebab bosan..bukan sebab nak duit...huhuhuuh...tapi..nak gak duit..ahhahaa...

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!