Wednesday, June 30, 2010

Hari Menang Sedunia ????

Wahhh..rasa sangat bertuah hari nie k...pagi-pagi bukak blog Cik Wanie tengok nama aku tersenarai dalam penerima-penerima souvinier yang dia beli kat Terengganu...dan petang tadi pula, bersamaan pukul 4.03 pm, aku dapat panggilan hangit dari Resort World Genting...

Yeay,...Yippie yippie..saya menang motor..

OOPppsss...Over pulak..silap yep....Aku menang pertandingan sempena hari bapa anjuran Berita Harian & Resort World Genting...

Hadiahnya????

2 keping tiket untuk menyaksikan DAZZLE- A Mystifying Journey di The Pavillion , First World Hotel, Genting Highland..Fuuuhhh..seronok tak kengkawan???heheheh...Sila jangan menjeleskan diri korang yep..


Ni tiket ni kalau nak beli sendiri adalah dalam RM60-90 ..dah dapat free kan..apa lagi..Encik Se7en, jom kita pergi tengok..jom jom jom....saya pun tak pernah g Genting kan..sebab awak kedekut sangat tak mahu bawa saya...heheheh...

Tadi masa aku bagitahu kat Encik se7en, di tengah mamai baru bangun tidur...harus ulang tayang cerita ni lagi sekali..atau....sila baca kat blog je lah erk...

3 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!