Tuesday, June 29, 2010

Lelaki Zaman Sekarang Lembik!

Wah..mesti kaum-kaum Adam yang membaca tajuk post aku ni sentap aku je kan..
panas berapi-api rasa cam nak bakar blog aku nie kan?
Sabar
sabar
sabar

Aku cuma nak cakap pasal berita hari nie sekali lagi ada seorang lelaki yang ingin membunuh diri, tapi berjaya diselamatkan....dan seperti yang korang tahu, 2 hari lepas juga ada seorang lelaki yang mengugut untuk bunuh diri sekali gus terus terjatuh dari bangunan dan MATI..
Seorang lelaki kenapa harus menunjukkan yang diri korang sangat lemah..
hingga nak bunuh-bunuh diri bagai..
kalau dulu perempuan jek
tapi sekarang dah terbalik..
kot ye pun ada masalah, mesti ada penyelesaiannya..
dan BUNUH DIRI bukanlah penyelesaian yang terbaik..
Mesti korang akan cakap, kita tak berada di tempat dan situasi dia, kita tak tahu apa masalah dia..
Betul
betul
betul
Ini cuma pendapat aku....ok...Bagi aku seorang lelaki seharusnya TABAH, CEKAL & TAK BERPUTUS ASA dalam hidup....Ini kalau putus cinta pun nak bunuh diri, aduiiyyaiii....mengalahkan perempuan hilang dara....

ANGGOTA polis cuba memujuk seorang lelaki yang mengugut untuk terjun dari sebuah bangunan di Bandar Baru Permas Jaya, Johor Bahru, hari ini. Bagaimanapun lelaki ini akhirnya berjaya diselamatkan dengan bantuan pihak bomba.

2 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!