Wednesday, June 2, 2010

Perasaan Yang Membuak-Buak

Sehari dua hari nie kuat sangat perasaan tu
nape dengan aku nie tak tahu la
dah tak tertahan-tahan lagi perasaan aku nie
padahal baru jek lepas 3 hari 
Aku nak ajak..tapi risau dia tak nak
sebab penat kan
kerja lagi banyak guna otak
bila malam mesti dia dah penat sangat-sangat
tapi aku nak sangat sangat sangat
ooohh..kalaulah dia mendengar hati aku tengah berkata-kata
dan memberontak nie



motif: aku ngah berbual kat hp lah...

Yes! Yes! Yes!
Tadi dia call...then aku tanya ngan dia pasal nie..
dia kata malam nie..
boleh
waa...seronoknya ....
dapat dinner ngan dia malam nie
nak makan kat mana erk?? Bulatan Pandan or Kampung Baru??Or another places?
tak kisah kat mana-mana pun janji makan together gether..
yippie yippie..

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!