Wednesday, June 23, 2010

Haruskah Berubah

Kenapa setiap kali masuk je pukul 1.30 pm aku start mengantuk yang amat sangat..even aku minum nescafe...even aku tak makan pun...Tak tertahan betul la mengantuk nie..spoiled mood aku jek........
-
-
-
-
Selepas buat keputusan untuk *&&T%$%#$@#@ , rasa cam banyak betul perubahan yang berlaku...Aku memang perasan..perasan sangat-sangat..kelainan..perbezaan..pada sikap dan tingkah laku....Tapi aku macam malas nak tegur, ikut je rentak tu..malas nak bersuara...

Perlu ke berubah secara mendadak???Sampai terasa sangat perubahan tu....urm..malas aku nak memikirkannya..Mungkin suatu hari nanti akan ada kesedaran pada diri sendiri kot...Let it be naturally....

2 comments:

  1. kena makan tengahari walaupun sikit..

    nak boost ur metabolisme..

    ReplyDelete
  2. perubahan ke arah yang positif tu iena

    makan weh tghari sikittt pon jd la..
    mane x ngantuk,tenaga xde

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!