Monday, June 14, 2010

Pemenang Contest Paling Banyak Mengomen???

Still ingat Contest mengarut aku tu??
aku minta maaf sangat-sangat sebab lambat umumkan pemenang dia
serius aku aku gila busy lately ni..dengan kerja..tuut..dan sebagainya..hehehhe..
tengok je la blog aku nie pun tak ber update..
memang betul-betul busy..

Dengan ini..Penyimpan Mohor-mohor Besar Di Raja ingin mengumumkan bahawa
pememang bagi Contest Paling Banyak Mengomen adalah......
jeng
jeng
jeng
jeng
-
-
-
-


Tahniah diucapkan kepada arief....
aku akan buat sau review tentang blog arief..even dia sebenarnya sudah popular dari aku....dah hadiah sampingan ialah satu set penjagaan diri/wangian berjenama UBERMEN...



Mungkin ramai yang belum pernah dengar tentang produk UBERMEN nie..tapi perfume dia sangat wangi..dan set penjagaan dia pula berkesan...aku tahu produk nie pun sebab Encik Se7en guna produk ni...produk ni baru jek dikeluarkan dalam tahun lepas (2009)...
kepada arief..sila emailkan alamat anda ke ienafazlyna@gmail.com

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!