Thursday, June 24, 2010

The Cowboys Kitchen

Semalam aku pergi makan western ngan Encik Se7en..
Actually aku kurang sikit bab-bab makan western nie
Ntahnya kenapa aku memang kurang suka
And this is first time kot kiteorang pergi western restaurant...

Puas gak aku duk cari apa nama tempat nie
Last-last aku terjumpa perkataan "The Cowboys Kitchen"..
So i tought tu lah kot nama dia..
Tapi sebenarnya bukan..nama restaurant tu "Minnie Chop-where the steak lover meet".
Lokasi dia No.13, Persiaran Gurney, berdekatan dengan menara Celcom Jalan Semarak...Restaurant ni 2 tingkat....dan tempat dia simple aje...

Pekerja kat sini semua keturunan Koboi tau...

 Uncle yang ngah main music nie Tauke dia..agaknyalah...music yang dia main semua zaman koboi punya...

Jus Orange & Epal ..harga dia Rm3.50

Sausage ********..tak ingat lah apa dia...harga dia RM9.00++

Tengok sos dia yang garang nie...
Nie lak Spagetti Carbonara..RM10.90..tapi kurang lah rasa dia..sebab cair sangat...sedap yang kat Pizza Hut ok...

Beef Steak - RM15.90..leh tahan lah..nipis jek steak dia..

Banyak gak menu dia..kalau korang nak rasa makan bersuasana kan zaman koboi..sila lah datang ke sini ok....

2 comments:

  1. ape tu kak?
    nape ni?? huhu tak paham..
    pape pon..sabar kayh. smile owez. :)

    p/s:esok hana umumkan sape dapat iklan free. tengok eyh nanti? :)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!