Thursday, June 24, 2010

Risau & Rimas

Aku tengah risau nie
Seyes memang tengah risau gila 
lepas dengar cerita semalam
hati aku memang tak senang
asyik berfikir aje
nak buat kerja pun tak semangat
sebab kepala otak aku macam blur
fikirkan hal tu
apa aku nak buat sekarang nie???
Ya Allah, jauhkan lah kami dari perkara-perkara yang macam tu
jauhkan kami dari hasad dengki orang lain
Serius aku rasa tak sedap hati selagi tak dapat benda tu
padanlah hati aku masih ada rasa benda yang tertinggal selama nie
rupanya memang ada sesuatu yang masih tersisa
Tolonglah wahai *&^%$#@! ..pulangkan benda tu kat aku...
tu bukan hak kau....
tolonglah jangan jadi gila...

2 comments:

  1. erkk..cik puan kena nyanyi lagu PULANGKAN dulu kot baru dia nak kasi balik..

    Pulangkan Padaku..!!! =p

    ReplyDelete
  2. Benci kan..dah pinjam xreti nak pulang..atau sebenarnye sengaja nak wat harta sendirik

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!