Tuesday, June 1, 2010

Giliran Jun MembukaTirainya

Hello hello hello..
cis..bajet artis popular erk..
Selamat 1 Jun untuk korang semua..
Pejam celik pejam celik kejap ajek dah bulan Jun erk..dah pertengahan tahun 2010..
Apa cerita korang bulan nie??
Azam 2010 korang dah ada yang tercapai ke belum??
Aku nampak gayanya banyaklah impian & azam 2010 yang masih belum tercapai + takkan tercapai untuk tahun nie
Kena convert agama ke tahun depan la gayanya kan...

 Lee JUN Ki

 Kalau korang ingat..azam dan impian tahun 2010 aku..macam2 aku nak buat kan..
tapi yang nyatanya..this year tak dapat lagi nak sambung belajar..sebab ada perkara yang besar terpaksa ditangguhkan hingga setahun dua lagi..so, niat aku nak sambung belajar pun terpaksa ditangguhkan jugak..
sedih..sedih..sedih..ok....
Tapi tapi tapi...hehehe..aku punya target nak capai 200 follower dah tercapai..dah terlebih pun...terima kasih kepada semua yang membaca & follow blog aku yang buruk rupa parasnya nie..entry pun patut masuk lam bakul sampah jek...

Matsumoto JUN

Bulan nie..19.06.2010..besday si kecik Tirah..ntah apa nak beli untuk dia..hari tu dia mintak mainan doktor-doktor..nak jadik doktor katanya..ish..dah sekolah pun nak mainan lagi..ni terpengaruh ngan si kecik Maqim lah nie...tengoklah kalau terjumpa aku beli..hahaha..aku nie pemalas nak bawak beg besar-besar sumbat segala mainan bawak balik kampung..senang balik bawak duit aje..beli kat sana..ekekke...aci tak??asalkan beli kan???

 Semoga bulan Jun korang menjadi sangat ceria, bermakna dan menggembirakan...
Daaa....

Gu JUN Pyo

Contengan Tambahan : Kita hanya mampu merancang..Tuhan yang menentukan..

3 comments:

  1. oppooo... sudah terlupa pun apa azam 2010.. err.. to be a good mom i think? heheheh i'd like to think i've been doing a good job so far :D ngee

    ReplyDelete
  2. sy nak jadi atromen yg berjaye..hek3

    ReplyDelete
  3. aaahh ta suke jun results exam da nak kluar. :(

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!