Saturday, June 19, 2010

Dah Berpindah Kat Aku Pula

Morning semua..
happy weekend..
aku baru membangunkan diri dari pengsan..
semalam balik lambat k...
pergi betulkan kereta...sehingga puas hati....duit pun habis banyak.....walaupun bukan duit aku, tapi tetap tak puas hati..hahahha...

Semalam dah sampai kat highway Putrajaya baru teringat yang barang dapur untuk 2 hari ni tak beli lagi...Encik Se7en nak balik kampung, haruslah barang-barang tu kena beli..kalau tak, tak makan lah aku..so, patah balik  pergi Pasar kat Kampung baru..suka betul buat kerja gila kiteorang nie..
Sampai rumah dah pukul 4 pagi, then dia gerak balik kampung terus..mesti dia sangat penat + aku pun sangat penat dari balik ofis terus ke KL...

Bangun pagi nie nampaknya demam dah berpindah kepada aku pula yep..selalu jek macam tu..kalau sorang demam  teruk, mesti sorang lagi demam gak..aduii..sakit tekak..sakit kepala segala...uuuhhh...tensen ok...

Hari ni ada Dragon Boat Festival tau..aku tak dapatlah pergi sebab Encik Se7en tak ada..transport pun tak ada..lagipun tak de pekdah nya aku nak pergi sorang-sorang kat event macam tu..tak masyuuuuk langsung....korang pergi lah yep, amik gambar banyak-banyak..upload untuk aku tengok..hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!