Sunday, April 18, 2010

Ada Yang Tak Kena (Part 1)

Korang penah tak rase ade yang tak kena ngan partner korang tu
bukan melalui perasaan membabi buta..tetapi naluri korang yang kuat mengatakan ade yang tak kena.Kalo korang baru couple , 2 tahun kebawah, mungkin tak rase sangat la kot..tp bg aku yang dah bertahun2 nie, kalo kawen pun dah leh dapat 3 anak dah..adehh..betul2 aku dapat rasakan sekarang ni ade sesuatu yang sedang berlaku & dia berperangai sangat pelik.
Aku bukan berniat nak membuka pekung di dada atau membuka cerita peribadi kat cnie ok..cume nak share rase tak sedap hati nie..at least, kalo meluahkan, kurang ckit beban di kepala otak aku sejak akhir2 nie.
Seyes aku rase sumthing yg xkena ngan die..lately nie byk sgt perangai die yang bertentangan dengan perangai yg die ade selame nie.banyak sgt percakapan yang telah bercanggah fakta..lantas menjadi AUTA!
Aku bukan macam dulu lagi, bersifat kebudak budakkan & menyerang membabi buta..sebaliknye aku telah dewasa..sekrang nie aku ngah susun strategi untuk menyerang secara berhemah dengan bukti-bukti yang kukuh..jangan risau die xkan bace blog nie, sebab die dah xgiler Internet & laptop macam dulu lagi..erh..itu kan perangai yg pelik..kalo dulu, die sanggup xtido, on9 punye pasl...blogging, research & fb & so ever....g mane2 pun die heret laptop sekali..dating pun, kenduri kawen pun kalo boleh nak heret laptop...tp sekrg nie die lebih banyak abeskan mase ngan tido (tido katenye....ye ke????jeng jeng jeng). And hp sekarang nie asyik off..katenye bateri dah rosak..hp tu baru jek beli end of last year...yg membuatkan aku musykil, mase kiteorg ngan ckp lame2, npe hp tu xmati????tp bile xberckp, hp tu mati terus berhari2..pelik x???ooo...Detektif mengatakan sangat pelik ok! Aku syak, hp tu dicabut simcard..sebabnye ade perbezaan operator yang jwb tu kalo hp dicabut simcard, & hp mati.lalalallalala..gatcha...ade lagi beberape bukti yang aku dapat..beberape percakapan yang bercanggah...takpe2, nanti karang kalo die muncul, tahu lah aku menyerang nye dengan berhemah...korang tunggu ye episod seterusnye entry nie..Layanzzzzzzzz

3 comments:

  1. pe pah hal... check dulu.. jangan serkap jarang, kang kita yang rugi kan.. ahhahah (seb0k jer aku!)

    ReplyDelete
  2. betul tu cik ann..i ngah melakukan investigation..ceh2..ala2 criminal minds plak

    ReplyDelete
  3. woooo check dulu beb

    apa pun waiting for update of this story

    mintak2 everythings ok

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!