Sunday, April 4, 2010

Sudah tak ada hati nak berblog

Mintak maaplah kalo entry aku yg dua dibawah nie sangat membosankan..sebab minggu nie adalah minggu yang amat membosankan..tak ada dah aku nak berblog atau buat apa saja..huh..kenapakah???sebab dia tiada di sisi..tak dapat dihubungi ...dan aku spend all the time this week seorang diri...huwaaa....Rindu dia...(-'_'-)...lambatnye nak tunggu dia balik..ada lagi 5 hari..lambatnya..dah 2 week tak jumpa..tak dating ..tak cakap lama2 di phone..tak msg2..huhuhu..aku sangat bosan!!!!(●*∩_∩*●) ting tong ٩(͡๏̯͡๏)۶ dah ar kepala otak aku nie..

Tapi yang penting semangat aku untuk makan tetap ada..(╯▽╰) mcam2 aku rase nak makan...yang sedihnye, kalo makanan tu yang kena beli..tak ada orang nak belikan lagi....kalo dia ade, aku order je, dah sampai depan pintu...alorrr....aku nak makan ABC!!!

Tadi dia kol kejap..memang sangat kejap..sebab satu minit pun  tak sampai..haaa..padan gak ngan muka aku..kalo dia ade kemain lagi aku membuli die yep...(^o▽)^o kol pun asyik nak cari pasal je yep..sekarang bile die tak de, baru nak bising2 & angau2 & hegeh2 yep..padan muke aku sendirik!!!
CEPATLAH BALIKKKK!!!!!!o(≧o≦)o

2 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!