Friday, April 16, 2010

Ouh!!Friday Already!

Selamat hari Jumaat kengkawan
mesti muke korang macam nie kan???

sile jangan nak cover line ok
aku tahu korang akan mcm nie
sebab hari nie keje kejap..rehat lame..waktu rehat leh kite meronggeng ronggeng..hahahha
Indahnye hari Jumaat nie..Penghulu segala hari
Indah sangat sebab bos2 aku tak de
jadi aku leh wat keje sambil berpoye2..hipokrit sungguh
bukan ar..kekadang aku memang xde keje..dah tu xtahu nak wat ape..tp kalo bos ade, aku terpakse lah buat mcm2 untu menunjukkan aku ade keje..nanti die ingat aku tak buat keje la plak..susah kan????
jadi kalo bos aku tak de 7 aku lak xde keje, xpayah la aku susah2 buat2 ade keje..leh duduk2 aje layan Facebook / blog.
Esok sabtu ape program korang?
aku??dah tentunye
Gatsby Deodorant Street Fair..ramai antara blogger yg dah dapat invitation kan?
jom2 jumpe kat sane...kalo jumpe tu tegur2 la erk..leh kite kenal2..sebab aku pun kekadang tak mampu nak ingat semua readers yg follow blog aku nie..

8 comments:

  1. salam jumaat...

    esok dah sabtu...leh berfoya-foya...hehe

    ReplyDelete
  2. wuaa....eden tak leh berfoya-foya..

    banyak woo assignment nak kena setel..
    siap dgn mid term lg..

    selamat berenjoy..!

    ReplyDelete
  3. Sharinginfoz : jommm!!!
    Tendou...cube bgthu ckit mcm mane rupe anda di hari jumaat??hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau jumpe perempuan kecik paling tak lawa dalam tu , itulah saya ok

    hahahaha


    saya xheppy sebabnye sy keje sabtu ahad isnin selasa nangiss

    ReplyDelete
  5. Jumaat.. yeay.. hari wanita kat jusco =)

    ReplyDelete
  6. gmbar ko mase kecik eh..??hahaha.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!