Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband

Sekarang ni pergi mana-mana pun haruslah ada acces internet kan? Senang..macam - macam boleh buat. Tak kisah lah korang ada di mana pun. Kalau pergi bercuti, menginap di hotel, tak semua hotel ada wireless kan? Kalau lah tiba-tiba one of the family member nak minta tolong bank in duit ke, kebetulan kat situ plak tak ada cash deposit machine, macam mana??? Susahkan??

Jadi haruslah ada satu broadband yang sentiasa menemani kita ke mana jua...Pergi holiday, even dalam bas or flight pun, still boleh akses internet. Kalau sesat masa bercuti tak kisah dengan adanya broadband. At least , broadband ni akan membantu kita akses ke internet, dan dapat lag kita guna google maps untuk membantu kita yang sesat ni.

Kesimpulannya, broadband ni seakan wajib ada untuk setiap individu..sebab ianya memudahkan segala urusan..Apatah lagi, adanya broadband tanpa wayar macam Wiggy P1W1max  nie kan?
Mujurlah kita hidup dalam dunia teknologi yang serba canggih nie..senang, broadband kecik-kecik macam ni.Letak lam poket pun boleh tau. Erh..erh..jangan bawak broadband aje...Laptop tu harus di bawa sekali yep..kalo x, nak cucuk kat mana???hehehe..

Oooppsss...korang dah tengok ke belum Project Alpha Season 2 Episod 8-10? Introduce the first Project Alpha Season 2 blogger...Niki Cheong...Surprise that he is related to Elaine Daily. But i think he is a quite shy person..heheheh...Okies..layansssss..







Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!