Sunday, April 18, 2010

Ada Yang Tak Kena (Part 2)

Tadi dapat msg
"syg, tolong kol no.ni skrg"
pengirim : 012-.......
rupenye die la...Sim card kena block katenye..adehh..cam ne leh kena blok plak? konfius la aku nie..nak pecaye ke x , tak tahu lah..esok nak g tukar bateri hp die tu, pastu kite tengoklah ade benda2 yg mencurigakan lagi atau tak.
okies..setakat hari nie penyiasatan belum settle lagi
aku ngah tunggu nie die memunculkan diri kat depan aku
waaa..tadi aku nak listkan ape yg aku nak sebagai balasan semalam tak dapat pegi gatsby fair tu..sebabnye tadi die cakap "syg ckp je syg nak ape, abg ngah bermurah hati nie" ngek betul..tu ayat perli aku la tu..aku kate jangan risau, nanti aku bg sepenuh2 ketas A4..mauhahaha..jangan menyesal yep.aku tak peduli..mesti penuhi jugak permintaan2 dlm list tu...
ape yg aku mintak??kekkekke
antaranye tolong bayarkan segala bil2 aku bulan nie..api, air & hp..ekekekekke....yang penting nak makan PIZZA 10 LAYER okies

....ade lagi..aku mahu shopping sampai pengsan..tak kira lah...dah lame tau tak dibelanja shopping puas2..kueng3...
walaupun di sogok dengan semua benda2 nie jangan harap aku nak berhentikan penyiasatan aku ok!teruskan menjadi


3 comments:

  1. la..kak iena tak gi ke? huhu nape tak gi??? btw hana ada wat entry sal gastby fair tu. jom tengok :)

    ReplyDelete
  2. haha...truskan...bloody monday...

    ReplyDelete
  3. Anne: tak pegi sbb partner ade job nak kena attend...nyesal giler, tahu pegi sengsorang pun xpe..

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!