Sunday, April 18, 2010

Kuku Terpanjang DiDunia

eeee..geli kan???dah mcm ape lak aku tengok..actually aku ngan ngadap lappy sambil tengok TV nie..Ripley's Believe It or Not..ade kuar pasal perempuan nie..Tan tahu nape aku geli tengok kuku die nie..geli sampai nak muntah..
Name nenek ialah Lee Redmond..ikut sumber yang aku dapat dari Incik Google, dia nie tak penah potong kuku sejak 30 tahun lalu (1979) & sekarang panjang kuku dia dah melebihi 30 kaki..Cuba bayangkan cam ne la dia menguruskan kebersihan diri dia.cam pengotor gila. bila ditanya macam mana die menguruskan hal2 di toilet..contoh korang paham2 la erk..die kate die terpaksa berhati2 agar kuku die tak rosak..aduiiyyyaaaiii....

Redmond’s philosophy that “you are what you eat” has influenced the growth of her nails. She eats a high-protein diet, which is what hair and nails are mostly made of. She used to soak them in warm olive oil once a week, but now she no longer has time, and they don’t fit in the fry pan.
Korang nak cube ke??hehehe..amalkan pemakanan macam yang dia cakap tu yep..makan makanan berprotein tinggi.. Aku amatlah tak menggalakan okies..lebih2 lagi kita nie orang Islam, kena jage kebersihan..Kalo kuku panjang nanti air semayang tak masuk...Layanzzzz photo's dibwah nie k

 kalo nak tengok lebih banyak photo, sile Google..ekekkeke

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!