Thursday, April 22, 2010

Gedik tul..Cam Lawa Sangat

Aku tak suka jaga tepi kain orang k. Tapi rimas betul bila ade beberapa perempuan yang suka sangat perasan lawa, baik, gedik & perasan ramai peminat..Alahai..kena ke ko letak status ada orang ngorat lah, ada orang nak kapel ngan ko lah, nak berkenalan lah...Pastu cakap kunun2 tak suka ar..poyo ar...kalo ko lawa, fine lah ,aku leh terima..nie mcm &^5$$Z^7*833@2 ..ok2 aku tahu xbek mengutuk orang k...aku pun bukan nye lawa..tp setakat ade orang nak yang berkenalan kunun2 tu pun nak cerite ke????Ntah2 mamat2 tu saje jek nak kena2 kan ko, ko yang lebih2 perasan..Lelaki biaselah, memang suka abeskan mase untuk ngorat2..jual minyak..tp kadang2 dieorang saje nak bergurau.., bile kite amik serius , die akan rase rimas dan kutuk2 ko lak...Ntah nape lah aku mula rimas ngan orang cam ni..Bile dah selalu sangat buat cerita ala2 perasantan tu, orang akan meluat..Like u are too perfect and semua orang tergila2 kan ko. Macam baik sangat ar kononnye...Macam semua lelaki semua nak kat dia.. Aku bukan nye jeles, cuma nak memgingatkan jangan mudah ditipu lelaki...Selama 24 tahu hidup ni, mcm2 jenis lelaki dah yang aku jumpe & kaji...Suka ati korang la nak marah aku ke, nak kutuk aku ke ape pasal entry ini...

4 comments:

  1. hahahaha,,aku phm,,beselah,,bdk bwu nak up,,tu cam excited tu ;p

    ReplyDelete
  2. errkkk??
    aku ade s0rang kawan cm nih jugakk
    seb bek lah lawa.
    tapi rimas ouhh hari2 siap simpan msg dri si mamat.
    kalau jln siap suruhh org halang dia tak nk bagi laki tengokk!
    macam kimak jek.
    kalau artis takpe jugakk, muka lawa siket dari aku jek dah nak poyo! benciii!! hahahaa

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!