Monday, April 26, 2010

Selagi Ada Cinta

Selagi ada cinta aku tetap akan di sini..Mengharungi apa jua dugaan dari Tuhan Yang Maha Kuasa. Selagi masih ada cinta, kau dan aku tetap akan bersama meniti segala kehidupan yang akan datang..Dan selagi ada cinta, ikatan ini tidak akan berakhir dengan mudahnya..Biar apa pun dugaan yang datang, biar di mana pun kesilapan yang muncul, kau & aku akan tetap bersama dengan izinNya selagi cinta itu ada dalam hati kita.

Aku sedar hidup ini tak kan selalunya indah, kita tak kan sentiasa bahagia..dan di saat bahagia itulah, pastinya ada ujian yang mampu menggugat kesabaran aku & mampu menghancurkan kebahgiaan yang kita bina. Sejarah mungkin berulang, walau engkau ku maafkan, dan mungkin hanya sementara keinsafan dihatimu, tapi aku yakin pada cinta.Semua orang kata, hubungan akan kekal jika kita saling pecaya, tapi tidak bagi aku..Kerana setelah sepenuh kepercayaan aku letakkan pada dirimu, kau tegar  musnahkannya. Bagi aku, hubungan akan kekal jika saling cinta..Cinta yang membuatkan aku kuat untuk menghadapi segala ujian itu..Cinta yang membuatkan aku terus kekal di sisimu.Ujian yang melanda, membuatkan aku sentiasa beringat dalam bahagia. Menjadikan aku seorang yang lebih berhati-hati, menyedarkan aku dari kelalaianku selama ini.
SELAGI ADA CINTA

3 comments:

  1. memang ragu2 tu perlu
    biasalah kadang2 terlampau percaya bahaya gak

    ReplyDelete
  2. Nak bina kepercayaan tu aje amik masa 4 tahun, alih2 tahun ke-5 jadik cam nie..tak tahu nak ckp mcm mane lagi pedihnye rase hati nie

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!