Thursday, April 15, 2010

Semuanya ku tanggung sendiri

Tentu korang pelik nape aku asyik berblog sampai malam jek.kalo tak pelik tak pe
Setiap kali benda nie berlaku..aku yang tanggung sendirian..
menahan kesakitan keseorangan
rase cam tak termampu nak tanggung lagi
ade sesuatu yang tak mampu & tak dapat nak diluahkan
atau ditulis dalam blog nie
dan aku tak de sape2 untuk meluahkan masalah nie tak boleh luahkan luahkan pada sape2
even korang tak mengenali aku
aku rase sesak sangat fikiran sekarang nie
nak wat keje pun xde semangat
aku nak kesakitan nie berakhir sekarang
SEKARANG!!!
Aku terpaksa menanggung segalanye sendirian
 andai ini takdir Allah untuk aku..untuk menghapuskan dosa2 aku 
AKU REDHA!!!!






3 comments:

  1. semoga dipermudahkan segalanya olehNya...

    ReplyDelete
  2. boleh jek dear, buat password protected entry, untuk legakan perasaan sendiri :)

    tapi jangan tanya wani, wani tak reti huhuhu

    ReplyDelete
  3. wanie: tu lah..penah terpikir, tp xtau nak buat jugak mcm mane..hehehe

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!