Saturday, April 17, 2010

Gatsby Street Fair -Kecewa Sedih Marah

Ade sebab kenape aku risau semalam kan?memang patut pun aku risau sangat2
korang tahu kat mane aku sekarang?
Kat umah okey..sepatutnye aku sekarang ngan bersuke ria enjoy berpoye2 kat Gatsby Deodorant Street Fair tu
Semalam kul 4 a.m, pak cik tu kol kate 
"syg, xpyh pegilah esok, abg ade job."
SENTAP x?
Memang sentap giler..perasaan aku mase tu rase cam nak bunuh orang..
BENCI BENCI BENCI
Why he owez spoiled all the plan that i have made.
Disebabkan itu aku xleh tido sampai la pagi...dah cerah baru aku tido sampai la sekrang aku baru bangun.Nie pun aku malas gile nak bangun mengenangkan kekecewaan semalam.
GERAMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!
Tapi sebab aku dijanjikan dengan ganjaran yang lebih banyak kalo aku tak pergi, fine aku mengalah..jangan menyesal erh kalau duit job tu abes kena pau ngan aku..aku tak peduli..yang penting aku puas hati & dendam aku terbalas sebab tak dapat pergi Street Fair tu.. aku dah excited bersihkan kasut, pikir nak pakai baju warne ape..set jam nak bangun kul bape..cas bateri camera....aku memang dah excited sangat2, so bile dikecewakan, rase DOWN giler...
Selamat bergembire korang2 yang pegi..amik gambar bebanyak, aku nak tengok k.


p/s: Hati menangis tak siapa yang korang dah tahu

7 comments:

  1. sabar ye..
    jangan jadi super saiya..
    tarik nafas..lepas..hoho.

    ReplyDelete
  2. waaa sedihnyee, wani faham macam mana rasa tu sebab aritu wani kene sabotaj gak masa 'date night' hahaha.

    wani sempat pegi, dah buat official launch wani terus balik sebab kene balik kerjaaa..mintak time off jek pagi tadi

    ReplyDelete
  3. Iena...sama ler kita...akak dah berangan malam tadi ...nak pakai baju aper...seluar aper...tetiba tak jadi...siap2 dah charge bateri camera...adoiiyai...kekecewaan itu kita yang tau...

    Maybe bukan pasal duit tu...tapi pasal excitement utk ke sana...

    Tapi Iena takpelah dpt gantirugi...akak ni...melopong...hahahaa

    ReplyDelete
  4. yep betul..bkn sbb duit 50 tu..tp sbb keinginan & dah rase excited sgt..hanye org2 cam kite je yg memahami kan, Kak Anie???

    ReplyDelete
  5. pergh..sedih gler post nih. nih kena beli gelang emas baru bole pujuk nih. :p

    ReplyDelete
  6. Aidi-haaa...tahu xpe...xdpt satu set lengkap kat badan nie..jgn arap ar nak dimaafkan..

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!